Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

woensdag 14 oktober 2009

SSDD - Same Shit, Different Day

Oftewel, een andere dag, maar hetzelfde gezeik.

Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt :flowers:

Het is altijd maar weer afwachten wat de nieuwe dag je brengt. Afgelopen zondag begonnen we met Damian bij kinderspeelparadijs Joepie :playing: , maar we eindigden thuis met de kennis en het verdriet van onze overleden oma :'( :goodbye:

Gisteren kreeg ik later op de dag de problemen over me heen van het 1e schooljaar van Damian, die nog erg gevoelig is voor de lange dagen en de vele prikkels :devil:
Ik voelde me even de slechtste moeder ooit... :stupidme:

Vandaag ging het eigenlijk best lekker met werken, maar bij het wegbrengen van mijn laatste bestelling moest ik onverwachts op de rem en vloog er een hotpot met verse, warme tomatensoep door de bestelwagen...:tomatoes:

Je hebt zo van die dagen... Ach ja, we nemen het zoals het komt en maken er het beste van, zolang je maar niet probeert jezelf voorbij te rennen :running:

Same Shit, Different Day, maar zolang die different day er komt, vermaak ik me wel met mijn eigen shit ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties