Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

vrijdag 3 april 2015

Words of welcome

Welcome one and welcome all!

Take a look through my eyes...

Leuk dat je meeleest en misschien ook wel meedenkt en - discussieert.
Op Rogue Angel is van alles te vinden; van prietpraat over mijn dagelijkse leven, kritische noten over maatschappelijke issues, ervaringsverhalen uit een zorgintensief en prettig gestoord gezin, belevenissen uit mijn halve dierentuin, muzikale (her-) ontdekkingen, positieve boodschappen en (eigen-) wijsheden.
Ruimdenkend en respectvol, mag ik hopen, met een vleugje humor of zelfs zelfspot, maar veelal wel gekleurd door mijn eigen ervaringen en mening. 
Open voor discussies, maar niet voor haatdragende opvattingen.
Iedereen is welkom, want ik geloof dat iedereen iets te zeggen heeft, maar altijd onder de noemer 'an ye harm none, do what ye will' 
Dus lees nog even verder, deel je mening en ervaringen en wie weet kunnen we elkaar een beetje rijker maken...

Wie lacht, is rijk!

Blessed Be
* Angie 



©Happinez

PS. Heb je mijn gedichten al gevonden?
SeeAngelsMourning.blogspot.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties