Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

zaterdag 8 november 2014

Dat zit wel snor

Mijn nieuwe job als barista voelt niet als werken. Ik ben de hele dag lekker bezig met kwaliteitskoffie, heb gezellige gasten en partners (bij Starbucks heb je geen collega's, maar partners), leer veel bij en maak deel uit van een leuke buurt. Ok, de brandmeldingen op het station daar ben ik ondertussen wel redelijk klaar mee, maar al met al heb ik weinig te klagen.

Een van de waarden van Starbucks heeft betrekking op betrokkenheid en maatschappelijke initiatieven. Vandaar dat mijn lieftallige partners (zwaar in de minderheid op de werkvloer, maar ze staan hun mannetje!) besloten hebben om bij te dragen aan November. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met de Movember Foundation; deze organisatie zet zich in om de gezondheid van de man een nieuw gezicht te geven (zie nl.movember.com)



Movember is de samentrekking van 'moustache' en 'november' en daagt mannen overal ter wereld uit om zich voor het goede doel te laten sponsoren om hun snor te laten staan. Geen nepsnorren en sikjes, maar 30 dagen lang een flinke snor. Afgelopen weekend trof ik dus een paar mooie blote-billen-gezichten aan in de store :) Nu we een week verder zijn begint er al het een en ander zichtbaar te worden, maar het gaat natuurlijk niet alleen om de 'mo', onze 'mo bros' hebben ook sponsoren en/of donateurs nodig. Als 'mo sista' steun ik dit inititatief en wil jullie het volgende vragen: Neem eens een kijkje op de website en wanneer je zoekt op team Starbucks (aangevoerd door Mike en verder bestaande uit Tim en Tom en ik) kun je (eventueel ook anoniem) een donatie doen. Alle giften zijn welkom en natuurlijk is iedereen van harte welkom om in de loop van de maand, onder het genot van een overheerlijke koffie, het resultaat te komen bewonderen!

Grow a mo and make my day...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties