Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

dinsdag 27 april 2010

De Draak is los!

Alhoewel hij in de Chinese astrologie een haan is, net zoals zijn moeder (haantje de voorste ;-) ), is Damian de laatste tijd vooral een draak. Hij kruipt grommend door het huis, is gek op vuur en voornamelijk vulkanen (maar goed dat hij niks mee heeft gekregen van IJsland (y) )en als hij dan zijn zin niet krijgt begint hij behoorlijk vuur te spuwen.

Gisteren op school was een klein misverstand genoeg om ons draakje opnieuw de school te doen beven.... Hij moest heel nodig naar de wc en omdat de juf hem niet begrepen had moest hij in de klas blijven . Uit frustratie heeft hij de juf toen geslagen, maar ja, wij weten ondertussen ook wel dat je Damian niet vast moet pakken als hij een bui heeft...

Ik zat in iedere geval om 9.30 met tranen in mijn ogen op de fiets om onze kleine draak op te halen, terwijl ik eigenlijk onderweg zou moeten zijn naar mijn werk. Godenzijdank begreep d'n chef wat er speelde en kon ik eerst onze grote kleine man ophalen en naar oma brengen. Maikel had ondertussen al een halve dag vrij genomen om 's middags op te vangen en ik had onze gezinscoach al gebeld om de druk bij de GGZ op te voeren, daar hadden we namelijk nog niets van gehoord, alhoewel het onderzoek een kleine 3 weken geleden was.

Met een beetje pech zullen ze bij de GGZ eerst verder moeten testen met de nodige wachtlijsten, maar zoals mijn pet nu staat, gaat Damian hoe dan ook volgend jaar naar een andere school. Eentje waar kinderen kinderen kunnen blijven, problemen aangepakt worden in plaats van weggewuifd en een waar ze verantwoordelijkheden onder ogen komen in plaats van ze onder tafel te schuiven en je kop in het zand te steken.

Als ons menneke al niet eens normaal naar de wc kan gaan zonder dat ie daarna naar huis gestuurd wordt omdat hij zich onmogelijk zou gedragen?!?

Als ik 1 film aan mag raden die ze ter informatie op school zouden kunnen kijken heb ik nog wel een tip voor ze:

Hoe tem je een draak?

Tegen de tijd dat ze dat daar uitgevogeld hebben is die van ons al uitgevlogen.

Mijn boosheid en verdriet zijn nu alleen nog maar naar anderen gericht, niet naar onze kleine draak, dus pas maar op:

de draak is los ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties