Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

vrijdag 11 november 2011

Hoofd in de wolken

De 3e ochtend met pillen slikken volgens een tijdschema. Het schema is goed vol te houden, maar na 2 volle dagen meds begin ik in de gaten te krijgen wat ze met me doen. Na slechts 1 dag vond ik het moeilijk om daar al iets over te zeggen, want ik kon ook gewoon een goede of slechte dag hebben, maar ik denk dat ik de eerste rebounds al heb mogen proeven. Of ik ben vervroegd in de overgang en heb opvliegers?! Zo voelde het namelijk. Twee avonden achter elkaar, ongeveer 2,5 uur na het innemen van de laatste tablet kreeg ik erg last van hartkloppingen (tussen de 114 en 138), een droge mond, kortademigheid en zo'n algeheel gevoel alsof je een marathon hebt gelopen in de Sahara... Of het echt een regelmatig terugkerend iets gaat worden weet ik niet, maar het voelde vor mij als 'duidelijk' een effect van de meds.
On the bright side; ik heb wel het idee dat ze al iets voor me doen. De manier waarop, daar zal ik wel even aan moeten wennen; het lijkt namelijk of ik zowel lichamelijk als geestelijk door een dichte mist ga. Ik heb minder last van 'ruis' - normaal hoor ik teveel, zowel binnen als buiten mijn hoofd. Het is een beetje het idee van een verdoving, maar die zorgt er dan wel voor dat die eeuwige verhalenverteller in mijn hoofd maar 1 verhaal kan vertellen in plaats van 13 tegelijk. Ik heb ook geen soundtrack meer in mijn hoofd zitten; dat muzikale stukje ergens in mijn prettig gestoorde hoofd dat continue een liedje aan het meezingen is.
Al met al dus al wel merkbaar verschil. Nu nog maar de vraag of dit zo blijft? Wellicht zal ik over een paar dagen een heel ander verhaal vertellen, maar ik moet toch wat meer in het nu leven, dus dit is er een goed moment voor.
Aankomende dinsdag heb ik mijn telefonisch consult en kunnen we weer verder gaan kijken. Voor nu ga ik gewoon lekker door. Ik slik niet alles, maar wat lijkt het me heerlijk om weer eens echte rust te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties