Rogue Angel 4

Rogue Angel 4

zondag 14 december 2014

Sense In Being

"Geen richting hebben brengt je precies waar je moet zijn"

Met mijn 33e verjaardag in zicht moet ik weer denken aan het fenomeen 'dertigers-dilemma' Een fase in je leven waarin je je dingen af gaat vragen, zoals "Is dit alles"
Neem daarbij de komende jaarswisseling en je hebt een prima periode voor bezinning en bewustwording.
Goede voornemens en een heleboel plannen, omdat je die bewuste leeftijd hebt of omdat het die bewuste periode van het jaar is.

Waarom niet nu? Waarom niet iedere dag van de rest van je leven?

We zijn geneigd om alles te rationaliseren, om alles te verantwoorden. Alles loopt volgens een bepaald plan en alles in ons leven gebeurt in een specifieke volgorde. Een soort huisje, boompje, beestje en voor je het weet leef je niet meer, maar wordt je geleefd. Maak je je drukker om de verwachtingen van een ander, dan je eigen dromen. Meet je je af tegenover andere unieke mensen met hun eigen unieke talenten en vaardigheden. Laat je je kneden tot iemand waar je niet mee door een deur komt. Een schaduw van wie je eens was of ooit wilde zijn. Je laat je sturen door angst en onzekerheid, je laat je leiden op een pad dat niet het jouwe is. 

Waar mijn pad ook loopt, ik heb sterk het gevoel dat ik op het juiste spoor zit. Ik accepteer mijn angst en onzekerheid, want ze zijn deel van mij. Ik meet me af tegen anderen uit nieuwsgierigheid, niet uit jalozie of afgunst. Ik probeer me bewust te zijn van mezelf, van mijn omgeving en van jou. 

Sense In Being...

Gevoel, bewustzijn, bewust zijn, een zekere logica...

Wees je bewust van wie je bent, want je bent de moeite waard. Luister naar je gevoel, je intuïtie en je innerlijke kracht. Wees je bewust van je omgeving, van de mensen om je heen en geniet. Geniet van de kleine dingen, die onbelangrijk lijken, maar zo belangrijk zijn. Geniet van onbenullige dingen en neem jezelf niet al te serieus. Laat los en laat jezelf vrij zijn, maar bovenal, laat jezelf JIJ zijn....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Test reacties